A Beautiful Princess Inside My Belly!

19hb June 2009 pukul 3 ptg, aku pi VISION COLLEGE buat 3D ultrasound. Sj suka-suka buat ultrasound 3D. Mulanya nk buat di An-Nur Bangi nun... tp, ada pilihan lain yg lebih murah di VISION COLLEGE. Jd, aku cuba sajalah.... lgpun tujuan buat 3D ni pun lebih kpd physical's look.

okla, kpd sapa2 yang minat nk buat 3d ultrasound kat VISION COLLEGE ni, harganya cuma RM60.00 + CD. Mungkin boleh bagi alternatif pada sapa-sapa yang xmampu buat di klinik-klinik biasa yang biasanya mencecah RM180.00 ke atas skali scan ultrasound 3d ni. Alamat dan contact no adalah seperti berikut dibawah. Jangan lupa buat appoinment dulu sebelum datang.

VISION COLLEGE,
Lot 709-a,
6th Floor, Block E,
Kelana Park View Tower,
Jalan SS6/2, Kelana Jaya,
Petaling Jaya.
Tel: 03-7803 8300

Ok, kat sini aku share gambar yg discan ms di kolej ni... Ada beberapa org kawan yg xmahu menunjukkan hasil scan diaorg pd aku. Hehe... aku tak kisah pasal aku bkn artis utk berahsia soal ni.... Dan hasil scan aku pulak, diaorg xsabar nk tgk.... lg satu, ada jg yg bg alasan kata klinik tu xbg scan picture/video & hanya akn bg lps bersalin.... hehe, kalo xnk bg tgk pun, ckp je xnk tunjuk... kan senang. I'll never ask for 2nd time. hehe..... its a life.

Pada aku, aku lebih nk share ttg soal kualiti scan yg dihasilkan oleh VISION COLEGE walaupun sbnrnya hampir sama sj dgn klinik lain. Just give u all an alternative place to do with low cost budget. Dan pd sudut positif lain, lbh kpd harapan org lain akan sll mendoakan kesihatan & sebagainya pd baby ni.... Aminnnn....

The result is.... she is a girl! I really love it....

uhmmm.... agak sukar nk capture face dia memandangkan dia aktif waktu tu.....

Agak-agaknya ikut muka siapa la ek?
She got a beautiful lips....



video yg diambil waktu dia senyap sekejap....

Ok, hopefully kpd sume pembaca-pembaca, doakan yg terbaik buat kami. Doakan dia menjadi anak yg solehah, cerdik/pandai dan berjaya di dunia dan akhirat. Semoga berkat perkongsian ni m'jd satu yg lbh baik dan berkat utk kami sekeluarga. Amin ya Rabbal Alaminnn.....

1 Response to "A Beautiful Princess Inside My Belly!"

  1. Anonymous says:

    To reach the continued sales though, he wished to completely replace the page text with new
    material he'd received by the manufacturer with the product. A desirable search results ranking truly can be an asset to have an internet-based business. Be sure they arrange content-rich so as and approve the most complicated SEO tools to optimize your web site.
    Here is my web page :: google sniper

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme