9th March 2011

Smlm 9th March 2011, special day utk aku.... My Birthday. Sbnrnya xde la special mana.... tapi keadaan dan situasi menjadikan smlm sgt ISTIMEWA.

Sedang aku relex2 kat umah dengan Auni, ada org ketuk pintu..... Bila bukak ada flower girl bawak jambangan bunga ROS MERAH 12 kuntum.... xpayah teka dah tau sapa yg bagi.... :p

Berbunga-bunga la rasa :p Tahun lepas 6 kuntum.... Tahun ni, 12 kuntum.... tetap ROS MERAH.

Auni pun jakun kejap.... Setiap tahun masa birthday je... dapat bunga! Last year auni xtau apa2. This year dia plak syok melayan bunga tu.... macam dia punya :p


Petang tu plak, abang call... dia minta tolong aku tgkkan fail dia dlm almari dekat ruang bacaan di tingkat atas. Terpaksa aku menapak ke atas. Dia suh bukak laci bawah tu dan ambil barang dlm plastik. Terus dia letak tepon.

Aku tgk ada kotak hadiah. Hehehe.... dapat hadiah. yeye!


Aku turun cepat2 sbb auni setia tunggu aku kat bawah. Dia lak excited tgk ada barang dlm plastik. Sblm tu, aku tangkap gambar lagi dgn hadiah tu.... Aku xdapat nak teka apa hadiah tu sbb kotak tu kecik je.... aku igt pasu bunga sbb dalam plastik tu ada 2 pek bijik2 yg kembang bila letak air tu... apa namanya xtau la. Ala, kalo nk buh bunga hidup, letak benda alah tu....

Lepas bergambar sakan dgn Auni, aku pun bukak la....


Terharu betul aku tgk hadiahnya....... :(

Ni la hadiahnya... Lense ni dah lama aku idamkan... :(

Meraung aku kejap.... hehe.... Ye la... terharu aku. Dah la baru abiskan duit beli flash untuk aku.... kali ni lense plak..... teruk betul hobi giler aku ni.... Punyala berlambak kamera kecik dan tercanggih di pasaran, kamera gajah ni jugak aku ngusung sampai senget bahu.... Laki aku lak, biarkan aje aku melayan hobi teruk ni.....

Aku terus cuba lense tu.... Dan cincin ni adalah gmbr pertama yg aku tangkap melalui lense tu!


NOTA : Kepada abang, thanks utk semua! Semoga lebih maju jaya dlm sume bidang terutama bisnes! Semoga kite terus dilimpahi rezeki Allah dan begitu juga kepada seluruh umat Islam dunia. Aminnnn......

0 Response to "9th March 2011"

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme